Zwilling J.A. Henckels – Nasza Misja

Zwilling J.A. Henckels – Nasza Misja

NASZE KORZENIE

Nasze korzenie

OD SPECJALISTY W DZIEDZINIE SZTUĆCOW DO KOMPLEKSOWEGO WYPOSAŻENIA NOWOCZESNEJ KUCHNI

W XX wieku firma ZWILLING była niszowym specjalistą w dziecinie sztućców. Skupiała się na ciągłym poszerzaniu rynków działalności i kanałów sprzedaży umiędzynarodawiając przedsiębiorstwo.

Pod koniec lat 90. postanowiono rozszerzyć działalność, dążąc do zaspokojenia zapotrzebowania na produkty premium z całego segmentu związanego z gotowaniem i przygotowywaniem dań. Firma ZWILLING nie była już zależna wyłącznie od noży, a odkąd weszła w handel detaliczny naczyniami kuchennymi, odnotowała ogromny wzrost. W ten sposób powstała strategia ZWILLING - “Modern Living Kitchen”.

NOWA MISJA ZWILLING

Nowa Misja Zwilling

"INSPIRING THE CULINARY WORLD"

Zwyczaje i potrzeby konsumentów, jak również sam handel zmienia się na przestrzeni wieków nadążając za rozwojem społeczeństwa. Jednym z czynników, które odcisnęły na nich największe piętno, jest cyfryzacja. ZWILLING skupia się jednak na pozytywach i nieustannie szuka nowych możliwości tam, gdzie inni widzą przeszkody. Rozwój technologiczny pozwolił jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta końcowego i spełniać jego potrzeby.

INSPIRACJE KULINARNE

INSPIRACJE KULINARNE

Czujemy potrzebę pojawiania się wszędzie tam, gdzie ludzie cieszą się z jedzenia: czerpią radość z przygotowywania i dzielenia się swoimi ulubionymi daniami. Oferujemy im produkty, doświadczenia i pomysły. Czuwamy na tym, aby ich kulinarne przygody były bardziej zrównoważone, piękniejsze, inteligentniejsze i po prostu ciekawsze.

To właśnie dzięki temu ze zwykłego dostawcy akcesoriów kuchennych przekształcamy się w prawdziwy ośrodek inspiracji kulinarnych.

ZAWSZE PO STRONIE KLIENTA

Docieramy do klientów we wszystkich cyfrowych i analogowych punktach kontaktu, w procesie zakupu i podejmowania decyzji. Budujemy relacje, które przekładają się na przywiązanie do marki i ponowne zakupy, a tym samym na wzrost "wartości życiowej klienta". Znajduje to również odzwierciedlenie w wizjach sprzedaży:

Ponad 50% obrotu online
Ponad 25% obrotu B2C

ZAWSZE PO STRONIE KLIENTA
TWORZENIE WSZECHSTRONNYCH DOŚWIADCZEŃ

TWORZENIE WSZECHSTRONNYCH DOŚWIADCZEŃ

Wspieramy detalistów w tworzeniu koncepcji wielokanałowych i otwieramy się na strategiczne partnerstwa w ramach ekosystemu żywnościowego.

W ten sposób powstaje wiele nowych, wartościowych punktów styczności z naszymi produktami, usługami i treściami.