Ładowanie...
Zwilling – 285 lat jakości bez ograniczeń
Biały symbol ZWILLING na czerwony tle to wyraz wyrafinowanego stylu życia. Bez względu na to, czy chodzi o najwyższej jakości wyposażenie kuchenne, sztućce czy przybory kosmetyczne: ogromny sukces jednej z najstarszych marek na świecie skupia się przede wszystkim na zadowoleniu klientów z bardzo wielu krajów. A wszystko to dzięki innowacyjnym produktom, które do dziś wyznaczają międzynarodowe standardy dostosowane do ich życzeń i potrzeb.
REJESTRACJA
REJESTRACJA
Cofnijmy się do roku 1731. To właśnie wtedy Peter Henckels zarejestrował znane na całym świecie logo ZWILLING jako znak towarowy w rejestrze producentów noży w Solingen. 40 lat później urodził się Johann Abraham Henckels, który postanowił nadać marce obecną nazwę. Nie wiedział, że to zaledwie początek niezwykłej historii sukcesu, która narodziła się w Solingen, a której rozdziały piszą się do dziś na niemal całym świecie.
OTWARCIE I ROZBUDOWA PIERWSZYCH ODDZIAŁÓW
BERLIN
Aby być bliżej najważniejszych klientów oraz potencjalnych nabywców, już w 1818 roku otworzył się pierwszy oddział w Berlinie. Wraz z pierwszymi nagrodami na światowych wystawach w Londynie w 1851 r. i Paryżu 1855 r. miała swój początek pierwsza konsekwentna internacjonalizacja firmy. Tym samym ZWILLING stał się uosobieniem jakości nie tylko w Niemczech, ale i za granicą, co stanowiło solidną podstawę dla ekspansji marki.
WIEDEŃ
W 1883 roku Graef & Schmidt otworzyli pierwszy oddział ZWILLING w Nowym Jorku. Kolejne pojawiły się w Wiedniu w 1894 r. oraz w Kopenhadze i Rotterdamie w roku 1897.
CAŁY ŚWIAT
Pierwsza spółka-córka została założona w 1909 roku w USA – do dziś jest to obok Chin jeden z najważniejszych rynków dla ZWILLING. Do połowy lat 30. sukces ZWILLING w wymiarze transgranicznym promowany był poprzez dodatkowe oddziały i filie za granicą. Po przekształceniu się w 1953 roku w spółkę akcyjną, liczni nowi partnerzy strategiczni na wielu istotnych rynkach udowodnili wysoki poziom konkurencyjności oraz wielkiego zaangażowania ZWILLING J.A. HENCKELS AG.
ZWILLING J.A. HENCKELS AG
Dziś ZWILLING oferuje swoim klientom globalną sieć filii, sklepów koncepcyjnych i punktów sprzedaży w ponad 100 krajach. Ponadto firmy handlowe i joint venture w Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Francji, Szwajcarii, Włoszech, Hiszpanii, Kanadzie, USA, Brazylii, Rosji, Chinach, Tajwanie i Japonii zapewniają marce sukces gospodarczy i globalną konkurencyjność.
ZWILLING – SYMBOL RÓŻNORODNOŚCI OD 285 LAT
RÓŻNORODNOŚĆ ZWILLING DAWNIEJ
W marcu 1897 r. „Książka wzorcowa fabryki wyrobów stalowych J.A Henckels” liczyła już ponad 255 stron. Wtedy różnorodność asortymentu również wykroczyła poza wszelkie granice. Od tej pory wymagające kobiety i mężczyźni całego świata mogą znaleźć w ZWILLING wszystko, czego dusza zapragnie: setki rozmaitych wariantów noży i sztućców, przybory do manicure, otwieracze do listów, nożyczki, wielofunkcyjne scyzoryki, korkociągi, narzędzia do rękodzieła, oraz przybory specjalne takie, jak otwieracze do szampana, cygarnice, a także czapki i rękawice szermiercze.
RÓŻNORODNOŚĆ ZWILLING DZISIAJ
Dziś szeroka gama marek pod parasolem ZWILLING J.A. HENCKELS AG odzwierciedla wyjątkową różnorodność produktów i usług. Oprócz ZWILLING obejmuje on marki takie, jak Ballarini, Miyabi, BSF, Tweezerman, Alessandro, QVS Global, Tondeo, Jaguar Stahlwaren oraz dwie marki naczyń premium: Staub z Francji i Demeyere z Belgii. Różnorodność, z której klienci i ZWILLING czerpią jednakowe korzyści.
ZWILLING – SYMBOL INNOWACJI OD 285 LAT
JAKOŚĆ ZWILLING
Międzynarodowy sukces ZWILLING opiera się na innowacyjnej sile marki oraz wyjątkowej jakości materiałów, wzornictwa i funkcjonalności. Klientów na całym świecie zachwyca wszechstronność i trwałość produktów ZWILLING. Doskonale temu dowodzą produkty takie, jak wielofunkcyjne nożyczki “Kitchen Aid” z 1938 roku – niezwykle wytrzymałe i wciąż dostępne w ofercie jako jedne z najczęściej kupowanych nożyczek na świecie (patent wygasł w 1958 r.)
JAKOŚĆ ZWILLING
Dostarczenie na rynek wysokiej jakości noży szefa kuchni z bezspoinowym, wykonanym w całości z tworzywa sztucznego uchwytem stało się w 1976 roku prawdziwą rewolucją, a firma ZWILLING postanowiła przekształcić to w przepis na sukces - stworzyła ponadczasowy klasyk najwyższej jakości: ZWILLING Four Star. Do dziś sprzedano ich ponad 32 miliony. I do dziś nic w nich nie poprawiliśmy. Nie ma co poprawiać.
INNOWACJA ZWILLING
“Dobro” nigdy nie jest wystarczająco dobre – a tam, gdzie najlepsze jeszcze nie istnieje, trzeba je stworzyć: to absolutne pragnienie perfekcji napędza firmę ZWILLING od 1731 roku. Niezależnie od tego, czy chodziło o wprowadzenie ostrzy ze stali nierdzewnej, opracowanie i opatentowanie procesu hartowania z wymrażaniem, czy też wprowadzenie na rynek pierwszego noża z kutą poprzeczną głownią stałą - rozmaitość krajowych i międzynarodowych patentów świadczy o innowacyjnej sile marki ZWILLING.
DOBRA FORMA ZWILLING
Znakomita funkcjonalność wymaga doskonałej formy. Nic więc dziwnego, że produkty ZWILLING regularnie otrzymują nagrody za innowacyjne funkcje i wyznaczające trendy wzornictwo. Od 1983 roku perfekcyjne połączenie formy i funkcjonalności zostało uhonorowane ponad 50 nagrodami, wyróżnieniami i najwyższymi rankingami o międzynarodowej renomie.
KAMIENIE MILOWE ZWILLING
1731
13 czerwca, Peter Henckels rejestruje markę, która w aktualnych czasach jest jedną z najstarszych marek na świecie.
1818
Zwilling otwiera swój pierwszy firmowy sklep w Berlinie.
1851
Zwilling otrzymuje nagrodę za innowacyjność i jakość na targach branżowych w Londynie.
1855
Zwilling otrzymuje główna nagrodę na targach branżowych w Paryżu.
1883
Otwarcie pierwszego sklepu firmowego w Nowym Jorku.
1893
Zdobycie głównej nagrody na targach w Chicago.
1909
Otwarcie pierwszego biura w Stanach Zjednoczonych.
1915
Zwilling wygrywa pierwsze cztery nagrody na międzynarodowych targach w San Francisco.
1927
Otwarcie pierwszego biura w Paryżu.
1938
Zwilling wprowadza do sprzedaży i opatentowuje linię nożyczek "Küchenhilfe", które produkowane są do dnia dzisiejszego i stanowią jeden z najczęściej kopiowanych wzorów użytkowych na świecie w swojej kategorii.
1939
Zwilling wymyśla i opatentowuje metodę hartowania ostrzy z wymrażaniem. Metoda ta powoduje, że ostrza są niezmiernie ostre, zachowują swoje właściwości przed długi czas i są odporne na ogniska korozji.
1970
Wilh. Werhahn KG zostaje jedynym udziałowcem Firmy.
1976
Dalszy rozwój linii FOUR STAR, która zostaje najlepiej sprzedająca się linią noży w ofercie Zwilling.
1983
Wprowadzenie i dalszy rozwój linii wielofunkcyjnych nożyczek TWIN, pozostających najlepiej sprzedającą się linią do dnia dzisiejszego.
1989
TWINOX – symbol innowacyjności i jakości w kategorii Beauty.
1995
Otwarcie Join Venture w Chinach.
1998
Nabycie udziałów w firmie Jaguar Stahlkwarenfabrik będącej liderem w produkcji profesjonalnych przyrządów fryzjerskich.
2004
Przejęcie amerykańskiego producenta sprzętu do manicure TWEEZERMAN.
2005
Otwarcie pierwszego tzw. Concept Store w Paryżu.
2007
Przejęcie niemieckiego producenta profesjonalnego sprzętu fryzjerskiego Tondeo Werk GmbH.
2008
Wprowadzenie do oferty linii TWIN 1731 będącą kwintesencją nowoczesności i designu.
2008
Przejęcie czołowego francuskiego producenta naczyń żeliwnych – firmy STAUB.
2008
Przejęcie belgijskiego producenta naczyń kuchennych DEMEYERE, będącego wyznacznikiem najwyższych standardów jakościowych i technologicznych w kategorii naczyń stalowych.
2011
ZWILLING CARE uruchamia innowacyjny pilotażowy projekt w Indiach, przeznaczony dla niepełnosprawnych ludzi umożliwiając im nowy start w życie.
2012
Nabycie udziałów w Alessandro International - firma specjalizująca się w przyrządach do pielęgnacji paznokci.
2013
Przejęcie QVS GLOBAL – producenta akcesoriów kosmetycznych.
2013
Otwarcie pierwszego flagowego sklepu firmowego w Dusseldorfie.
2015
Przejęcie firmy BALLARINI Paolo & Figli Spa – czołowego włoskiego producenta patelni i powłok nieprzywierających.